Dienstencentrum Santiago van Zorgbedrijf Antwerpen nodigt 55-plussers uit voor speeddate

Op 2 oktober 2015, over deze onderwerpen: Senioren, Welzijn

Op vrijdag 9 oktober organiseert dienstencentrum Santiago een speeddate-avond voor 55-plussers. Wie op zoek is naar een goede babbel, een shopvriend(in) of een reismaatje is van harte uitgenodigd.

De speeddate voor 55-plussers zal in een gemoedelijke sfeer verlopen met rondes van telkens 7 minuten waarin de deelnemers elkaar kunnen leren kennen. Nadien kunnen ze op een kaartje aangeven of het klikte met hun gesprekspartners. Als beide deelnemers het gesprek positief beoordelen, ontvangen ze elkaars contactgegevens. De speeddate vindt plaats op 9 oktober van 19 tot 22 uur.

De speeddate kost 5 euro. Kandidaten kunnen zich tot woensdag 7 oktober telefonisch 03/431.32.51 of via e-mail (dc.santiago [at] zorgbedrijf.antwerpen.be) inschrijven. Deelnemers moeten bij hun inschrijving doorgeven waarnaar ze op zoek zijn (relatie, vriendschap, reisgenoot, danspartner, tafelgenoot…).
Alle info staat ook op de site van Zorgbedrijf Antwerpen. Klik hier voor de rechtstreekse link.

Contactgegevens & bereikbaarheid

Dienstencentrum Santiago, Canadalaan 21, 2030 Antwerpen - tel. 03/431.32.51, dc.santiago [at] zorgbedrijf.antwerpen.be
         bereikbaarheid: tram 6 en bus 23, 640, 641, 642, 650, 720, 730, 770, 772

Verantwoordelijke schepen: Fons Duchateau, voorzitter Zorgbedrijf Antwerpen